MASZ PYTANIA? ZADZWOŃ!

+48 607 701 311 LUB NAPISZ: SKLADNICA@SIEDEMGOR.PL

Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacja, zwrot i wymiana

VI. ZWROTY

1. Z towaru zakupionego w naszym sklepie możesz zrezygnować bez podania przyczyny przez wysłanie pisemnego oświadczenia w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Ponosisz tylko koszt odesłania tej paczki do nas. Gwarantujemy zwrot wartości produktu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przez nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Odesłany towar nie podlega zwrotowi. Pieniądze otrzymasz przelewem na konto, z którego opłacono towar, a w przypadku opłacania zamówienia za pośrednictwem szybkich płatności należy przekazać numer konta do zwrotu na adres mailowy sklepu. Do zwracanego towaru musi być dołączona kopia faktury lub paragonu, ewentualnie faktura lub paragon oraz oświadczenie, że rezygnujesz z zakupu z podaniem imienia, nazwiska i adresu oraz numeru rachunku bankowego, na który ma być dokonany zwrot pieniędzy. 

2. Odesłany Towar nie może nosić widocznych śladów używania, w przesyłce powinien znajdować się również dowód zakupu (rachunek sprzedaży).

3. Prawo do zwrotu Towaru dotyczy wyłącznie konsumentów. Prawo do zwrotu nie obejmuje Towarów zapisanych na nośnikach w postaci nagrań audio i audio-wizualnych oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych po usunięciu przez Klienta ich oryginalnego opakowania. Prawo do zwrotu nie dotyczy Towarów o właściwościach określonych przez Ciebie w indywidualnie zmodyfikowanym Zamówieniu, w szczególności z wykorzystaniem plakietek, haftów, nadruków itp.

 

VII. GWARANCJA I REKLAMACJE

1. Proszę zachować rachunek - dowód zakupu.

2. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.), a także uszkodzenia spowodowane niedbałym i niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.

3. Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176) nakłada na nas obowiązek odpowiedzialności z tytułu niezgodności Towaru z umową w przypadku stwierdzenia tej niegodności przed upływem 2 lat od wydania Towaru. Przy czym w myśl ustawy, Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność Towaru z umową, gdy Klient o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.

4. W przypadku stwierdzenia niezgodności Towaru z umową, masz 2 miesiące na dokonanie obowiązku informacyjnego i żądanie naprawy lub wymiany Towaru na nowy. Jeżeli okaże się, że naprawa lub wymiana Towaru na nowy jest niemożliwa do wykonania lub będzie wymagała nadmiernych kosztów, masz możliwość domagania się obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Jesteśmy zobowiązani do ustosunkowania się do Twojego żądania w ciągu 14 dni.

5. Reklamację wynikającą z niezgodności Towaru z umową, powinieneś rozpocząć nawiązaniem kontaktu z obsługą Sklepu i podaniem przyczyny reklamacji. Następnie po ustaleniu z konsultantem formy/trybu wysyłki – odeślij Towar na adres do zwrotów Towaru wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym. Uznana reklamacja wiąże się z wymianą na nowy i wysyłką. Czas rozpoznania reklamacji wynosi 1 miesiąc od zgłoszenia.

6. Reklamowany Towar przesłany do nas powinien być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia Towaru do rozpatrzenia reklamacji.

7. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu Towaru.

8. Przesyłka z reklamowanym Towarem powinna zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.

 

VIII. WYMIANA

1. Jeśli zakupiony u nas Towar nie pasuje Tobie pod względem rozmiaru, wymienimy go na prawidłowy, jeśli będzie w danej chwili u nas dostępny i pod warunkiem, że zgłosisz nam to do 14 dni po otrzymaniu zakupionego produktu. Towar powinien być nieużywany i odesłany w takim samym stanie w jakim dotarł do Ciebie.

2. Chęć wymiany możesz zadeklarować przez nasz sklep dodając do koszyka produkt "Wymiana towaru". W opisie produktu znajdziesz szczegółowe instrukcje.

3. Jeśli problem jest bardziej złożony zgłoś go na adres e-mail: reklamacje@siedemgor.pl lub telefonicznie.

4. Wymiany wysyłamy zgodnie z życzeniem Klientów, w oparciu o przekazane informacje.

5. Odesłany Towar nie może nosić widocznych śladów używania, w przesyłce powinien znajdować się również dowód zakupu (kopia paragonu fiskalnego lub faktury). Prawo do wymiany nie dotyczy Towarów o właściwościach określonych przez Ciebie w indywidualnie zmodyfikowanym Zamówieniu, w szczególności z wykorzystaniem plakietek, haftów, nadruków itp.

6. Jeśli zostaną stwierdzone naruszenia lub uszkodzenia Towaru, wymiana nie zostanie przeprowadzona, a koszty obu przesyłek zostaną pokryte z wpłaty przekazanej w ramach zakupu usługi w naszym sklepie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl